UrbanCOM

Kolejna witryna oparta na WordPressie

Czy jesteście w stanie wyobrazić sobie świat bez social mediów? Z pewnością z trudem. Dlatego o tym, że jeśli firmy nie funkcjonują w social mediach, jest tożsame z tym, jakby nie było ich na rynku w ogóle, nikogo nie trzeba przekonywać. Z myślą o tym, żeby Wasze działania w tym kanale komunikacji były jak najbardziej efektywne, przygotowaliśmy krótki przewodnik o tym, co teraz pisząc kolokwialnie się klika.

Snapchat, Pinterest, Facebook, Instagram, czy TiKTok to tylko niektóre z popularnych portali, które każdego dnia skupiają wokół siebie wielomilionowe społeczności. Jak poruszać się współcześnie po świecie social mediów z biznesowego punktu widzenia?

Rola formatu video

W świecie mediów społecznościowych nieustannie rośnie rola formatu video.  Dlatego strategia social media na najbliższy czas powinna w znacznym stopniu opierać się na publikacjach dynamicznych.  Warto nie tylko zaplanować tego typu inicjatywy, ale równocześnie położyć nacisk na ten aspekt w szkoleniach pracowników i kadry odpowiadającej za tworzenie treści. Statyczne przekazy z roku na rok tracą na atrakcyjności, pora więc postawić na dynamikę!

Reklama dźwignią social mediów

Niestety w przypadku Facebooka, a w coraz większym stopniu również Instagrama zasięgi organiczne zaczynają stanowić niewielki odsetek całego ruchu. Dlatego kampanie płatne stały nie nieodłączonym elementem strategii social mediowej. Planując działania marki w mediach społecznościowych, konieczne, więc będzie zabezpieczenie na ten cel budżetu.

Live streaming – przyszłość mediów społecznościowych

Transmitowanie materiałów w czasie rzeczywistym szturmem podbija rynek marketingowy. Social media pokochały live streaming, który nie tylko budzi duże zainteresowanie samym przekazem, ale również zachęca do interakcji. To świetny sposób na organizację akcji promocyjnej, urodzin marki, czy każdej innej dobrze zaprojektowanej inicjatywy marketingowej. Ta forma komunikacji nie tylko pozwala rozbudzać zainteresowanie, ale buduje też relacje z klientami.

Poza najnowszymi trendami warto nie zapominać również o fundamentalnych kwestiach contentu w social mediach, takich jak regularność publikacji, atrakcyjność przekazów oraz atrakcyjność przekazów, które niezmiennie od lat stanowią podstawę każdej efektywnej strategii marketingowej w mediach społecznościowych.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

RELATED ARTICLES

E-marketing B2B i B2C

E-marketing B2B vs B2C

W dzisiejszym dynamicznym świecie, wirtualna rzeczywistość odgrywa kluczową rolę w strategiach marketingowych, a e-marketing B2B jak i B2C stanowią nieodłączny element sukcesu dla firm. Wirtualna przestrzeń stwarza nieograniczone możliwości dotarcia do potencjalnych klientów, budowania relacji biznesowych oraz promocji produktów czy usług. Niemniej jednak, podejście do…

co to jest marketing szeptany w hotelarstwie

Marketing szeptany w hotelarstwie

Marketing szeptany to jeden ze sposobów na promocję firmy w sieci. Różni się nieco od innych form szczególnie tym, że jest prowadzony w sposób naturalny i spontaniczny, przez co nie jest nachalny, a często zdarza się, że odbiorcy nawet nie zdają sobie sprawy, iż mają…

Promowanie marki w sieci

Każda firma, które zaczyna prowadzić swoje działania w sieci chce stać się w niej rozpoznawalna. Szuka więc sposobów na to, by stać się widoczną w Internecie. Sposobów na promowanie marki w sieci jest wiele. Każde przedsiębiorstwo powinno odpowiednio dopasować metodę to swoich oczekiwań i wymagań.…

Skuteczna reklama firmy na facebooku

Skuteczna reklama firmy na facebooku

Skuteczna reklama firmy wymaga systematyczności i odpowiedniego zaangażowania. Dzięki rozwojowi Internetu działania promocyjne firm zostały w bardzo dużym stopniu ułatwione. Głównym narzędziem, które pozwala docierać do swoich odbiorców z produktem, poznawać ich i komunikować się z nimi są social media. Najbardziej popularnym portalem jest Facebook…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *