UrbanCOM

Kolejna witryna oparta na WordPressie

Kryzys związany z koronawirusem to poważne wyzwanie dla właścicieli firm. Recesja dotknęła wiele branż, które odnotowują lawinowe spadki sprzedaży. Część przedsiębiorstw instynktownie chce ograniczać wydatki marketingowe, żeby zaoszczędzić i poradzić sobie z niełatwą sytuacją. Jednak słuszność takiego wybory bywa wątpliwa. Bo właśnie teraz trzeba o każdego klienta zabiegać bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a marketing może Ci w tym skutecznie pomóc. Jak prowadzić reklamę w czasie kryzysu? Przygotowaliśmy kilka podpowiedzi.

Coca-cola w czasie kryzysu wojennego nie zmieniła swojej polityki i stanowczo stawiała na rozwój, dzięki temu dzisiaj jest globalnym gigantem. Być może obecna sytuacja to też szansa dla Twojej firmy na wykonanie milowego kroku, który zaprocentuje w przyszłości. Jeśli, więc zastanawiasz się, jak prowadzić marketing w czasach zarazy, zapraszamy do lektury.

Z offline do online

Zacznijmy od tego, że życie społeczne w tej chwili znacznie się zdecentralizowało i toczy się w obrębie domów i mieszkań. Trzeba, więc też nieco zmienić sposób myślenia o sprzedaży. Kanały offline przeżywają drastyczne spadki, warto więc swoje siły skupić wokół sprzedaży w Internecie. Nie masz jeszcze sklepu online, to najwyższa pora, żeby to zmienić, bo przedłużający się kryzys może być zbyt dużym wzywaniem dla sprzedaży stacjonarnej. Masz biznes działający aktywnie w e-commerce? To świetnie się składa, ale pora teraz zadbać o reklamę w sieci bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.

biuro marketingu

Nie zwalniaj tempa

Kluczem do sukcesu jest w tym przypadku przede wszystkim działanie, bowiem stagnacja w czasie kryzysu prędzej, czy później się na Tobie zemści. Dlatego zadbaj o aktualizację i optymalizację swojej witryny www. Ponadto postaw na content marketing, użytkownicy spędzają w domach więcej czasu niż wcześniej ,a co się z tym łączy chętniej sięgają po interesujące ich treści. Stwórz artykuły eksperckie, zacznij pisać bloga, aktualizuj swoje social media, wysyłaj newsletter. Stały kontakt z klientami w czasie kryzysu to podstawa, nie daj im o sobie zapomnieć.

Czas na CSR

Społeczna odpowiedzialność biznesu od kilku lat stała się ważnym elementem strategii marketingowych wielu firm. W czasie pandemii wszelkie inicjatywy wspierające walkę z koronawirsuem cieszy się ogromnym zaangażowaniem, które może wpłynąć na Twoją sprzedaż znacznie lepiej niż płatne kampanie. Dlatego angażuj się społecznie i relacjonują to na swoich social mediach. Twoi klienci na pewno to docenią, a lojalność konsumencka z pewnością zaowocuje w przyszłości.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

RELATED ARTICLES

Skuteczna reklama firmy na facebooku

Skuteczna reklama firmy na facebooku

Skuteczna reklama firmy wymaga systematyczności i odpowiedniego zaangażowania. Dzięki rozwojowi Internetu działania promocyjne firm zostały w bardzo dużym stopniu ułatwione. Głównym narzędziem, które pozwala docierać do swoich odbiorców z produktem, poznawać ich i komunikować się z nimi są social media. Najbardziej popularnym portalem jest Facebook…

Czy warto współpracować z copywriterem

Czy warto współpracować z copywriterem?

Każdy przedsiębiorca prowadzący własną stronę www prędzej czy później staje przed dylematem, czy warto współpracować z copywriterem. Firmowa witryna wymaga przecież zamieszczania na niej odpowiednich treści, które powinny być nie tylko poprawne merytoryczne i stylistycznie, ale także zgodne z zasadami SEO. Optymalizacja strony kluczem do…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *