UrbanCOM

Kolejna witryna oparta na WordPressie

co to jest marketing szeptany w hotelarstwie

Marketing szeptany w hotelarstwie

Marketing szeptany to jeden ze sposobów na promocję firmy w sieci. Różni się nieco od innych form szczególnie tym, że jest prowadzony w sposób naturalny i spontaniczny, przez co nie jest nachalny, a często zdarza się, że odbiorcy nawet nie zdają sobie sprawy, iż mają…

Promowanie marki w sieci

Każda firma, które zaczyna prowadzić swoje działania w sieci chce stać się w niej rozpoznawalna. Szuka więc sposobów na to, by stać się widoczną w Internecie. Sposobów na promowanie marki w sieci jest wiele. Każde przedsiębiorstwo powinno odpowiednio dopasować metodę to swoich oczekiwań i wymagań.…

Skuteczna reklama firmy na facebooku

Skuteczna reklama firmy na facebooku

Skuteczna reklama firmy wymaga systematyczności i odpowiedniego zaangażowania. Dzięki rozwojowi Internetu działania promocyjne firm zostały w bardzo dużym stopniu ułatwione. Głównym narzędziem, które pozwala docierać do swoich odbiorców z produktem, poznawać ich i komunikować się z nimi są social media. Najbardziej popularnym portalem jest Facebook…

Czy warto współpracować z copywriterem

Czy warto współpracować z copywriterem?

Każdy przedsiębiorca prowadzący własną stronę www prędzej czy później staje przed dylematem, czy warto współpracować z copywriterem. Firmowa witryna wymaga przecież zamieszczania na niej odpowiednich treści, które powinny być nie tylko poprawne merytoryczne i stylistycznie, ale także zgodne z zasadami SEO. Optymalizacja strony kluczem do…

Czym są porównywarki cen?

Z porównywarek cen każdego dnia korzystają miliony osób. Czasami nawet nie zdając sobie z tego sprawy. W końcu, w poszukiwaniu najlepszych ofert, nie zawsze dokładnie sprawdzamy, na jakie strony wchodzimy. Pojawia się pytanie, czy będąc właścicielem sklepu internetowego, warto korzystać z tego typu witryn? Jak…

Czy za marką musi stać agencja marketingowa?

Promocja coraz bardziej przenosi się do sieci. Internet stał się medium, którego nie można lekceważyć – jest poważnym konkurentem dla radia, prasy i telewizji. W przestrzeni wirtualnej trzeba też wiedzieć, w jaki sposób się zaprezentować, by przyniosło to spodziewane efekty. Ludzie, którzy mają głowę do…