UrbanCOM

Kolejna witryna oparta na WordPressie

E-marketing B2B i B2C

E-marketing B2B vs B2C

W dzisiejszym dynamicznym świecie, wirtualna rzeczywistość odgrywa kluczową rolę w strategiach marketingowych, a e-marketing B2B jak i B2C stanowią nieodłączny element sukcesu dla firm. Wirtualna przestrzeń stwarza nieograniczone możliwości dotarcia do potencjalnych klientów, budowania relacji biznesowych oraz promocji produktów czy usług. Niemniej jednak, podejście do…

co to jest marketing szeptany w hotelarstwie

Marketing szeptany w hotelarstwie

Marketing szeptany to jeden ze sposobów na promocję firmy w sieci. Różni się nieco od innych form szczególnie tym, że jest prowadzony w sposób naturalny i spontaniczny, przez co nie jest nachalny, a często zdarza się, że odbiorcy nawet nie zdają sobie sprawy, iż mają…

Promowanie marki w sieci

Każda firma, które zaczyna prowadzić swoje działania w sieci chce stać się w niej rozpoznawalna. Szuka więc sposobów na to, by stać się widoczną w Internecie. Sposobów na promowanie marki w sieci jest wiele. Każde przedsiębiorstwo powinno odpowiednio dopasować metodę to swoich oczekiwań i wymagań.…

Skuteczna reklama firmy na facebooku

Skuteczna reklama firmy na facebooku

Skuteczna reklama firmy wymaga systematyczności i odpowiedniego zaangażowania. Dzięki rozwojowi Internetu działania promocyjne firm zostały w bardzo dużym stopniu ułatwione. Głównym narzędziem, które pozwala docierać do swoich odbiorców z produktem, poznawać ich i komunikować się z nimi są social media. Najbardziej popularnym portalem jest Facebook…

Czy warto współpracować z copywriterem

Czy warto współpracować z copywriterem?

Każdy przedsiębiorca prowadzący własną stronę www prędzej czy później staje przed dylematem, czy warto współpracować z copywriterem. Firmowa witryna wymaga przecież zamieszczania na niej odpowiednich treści, które powinny być nie tylko poprawne merytoryczne i stylistycznie, ale także zgodne z zasadami SEO. Optymalizacja strony kluczem do…

Czym są porównywarki cen?

Z porównywarek cen każdego dnia korzystają miliony osób. Czasami nawet nie zdając sobie z tego sprawy. W końcu, w poszukiwaniu najlepszych ofert, nie zawsze dokładnie sprawdzamy, na jakie strony wchodzimy. Pojawia się pytanie, czy będąc właścicielem sklepu internetowego, warto korzystać z tego typu witryn? Jak…

Czy za marką musi stać agencja marketingowa?

Promocja coraz bardziej przenosi się do sieci. Internet stał się medium, którego nie można lekceważyć – jest poważnym konkurentem dla radia, prasy i telewizji. W przestrzeni wirtualnej trzeba też wiedzieć, w jaki sposób się zaprezentować, by przyniosło to spodziewane efekty. Ludzie, którzy mają głowę do…