UrbanCOM

Kolejna witryna oparta na WordPressie

Kryzys związany z koronawirusem to poważne wyzwanie dla właścicieli firm. Recesja dotknęła wiele branż, które odnotowują lawinowe spadki sprzedaży. Część przedsiębiorstw instynktownie chce ograniczać wydatki marketingowe, żeby zaoszczędzić i poradzić sobie z niełatwą sytuacją. Jednak słuszność takiego wybory bywa wątpliwa. Bo właśnie teraz trzeba o każdego klienta zabiegać bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a marketing może Ci w tym skutecznie pomóc. Jak prowadzić reklamę w czasie kryzysu? Przygotowaliśmy kilka podpowiedzi.

Coca-cola w czasie kryzysu wojennego nie zmieniła swojej polityki i stanowczo stawiała na rozwój, dzięki temu dzisiaj jest globalnym gigantem. Być może obecna sytuacja to też szansa dla Twojej firmy na wykonanie milowego kroku, który zaprocentuje w przyszłości. Jeśli, więc zastanawiasz się, jak prowadzić marketing w czasach zarazy, zapraszamy do lektury.

Z offline do online

Zacznijmy od tego, że życie społeczne w tej chwili znacznie się zdecentralizowało i toczy się w obrębie domów i mieszkań. Trzeba, więc też nieco zmienić sposób myślenia o sprzedaży. Kanały offline przeżywają drastyczne spadki, warto więc swoje siły skupić wokół sprzedaży w Internecie. Nie masz jeszcze sklepu online, to najwyższa pora, żeby to zmienić, bo przedłużający się kryzys może być zbyt dużym wzywaniem dla sprzedaży stacjonarnej. Masz biznes działający aktywnie w e-commerce? To świetnie się składa, ale pora teraz zadbać o reklamę w sieci bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.

biuro marketingu

Nie zwalniaj tempa

Kluczem do sukcesu jest w tym przypadku przede wszystkim działanie, bowiem stagnacja w czasie kryzysu prędzej, czy później się na Tobie zemści. Dlatego zadbaj o aktualizację i optymalizację swojej witryny www. Ponadto postaw na content marketing, użytkownicy spędzają w domach więcej czasu niż wcześniej ,a co się z tym łączy chętniej sięgają po interesujące ich treści. Stwórz artykuły eksperckie, zacznij pisać bloga, aktualizuj swoje social media, wysyłaj newsletter. Stały kontakt z klientami w czasie kryzysu to podstawa, nie daj im o sobie zapomnieć.

Czas na CSR

Społeczna odpowiedzialność biznesu od kilku lat stała się ważnym elementem strategii marketingowych wielu firm. W czasie pandemii wszelkie inicjatywy wspierające walkę z koronawirsuem cieszy się ogromnym zaangażowaniem, które może wpłynąć na Twoją sprzedaż znacznie lepiej niż płatne kampanie. Dlatego angażuj się społecznie i relacjonują to na swoich social mediach. Twoi klienci na pewno to docenią, a lojalność konsumencka z pewnością zaowocuje w przyszłości.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

RELATED ARTICLES

Jak prowadzić komunikację na Facebooku?

Strona firmowa na Facebooku to dziś konieczność, przedsiębiorcy właśnie tam kierują swoje pierwsze kroki. Powodem tego jest nieduża inwestycja, którą trzeba ponieść, żeby taką stronę mieć. Wystarczy kilka minut pracy, trochę grafiki, krótki opis. Poza tym konto jest całkowicie darmowe, więc nie ponosisz kosztów. Co…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *