UrbanCOM

Kolejna witryna oparta na WordPressie

Reguła wzajemności w e-marketingu

Marketing internetowy to niezwykle pojemne pojęcie, ponieważ poza samą definicją należy też ująć wszystkie te działania promocyjne, jak i aspekty psychologiczne, które się z nim wiążą. Jedną z takich zasad, która sprawdza się w promocji w sieci, jest reguła wzajemności. Wiele osób wciąż jeszcze o…

Jak prowadzić komunikację na Facebooku?

Strona firmowa na Facebooku to dziś konieczność, przedsiębiorcy właśnie tam kierują swoje pierwsze kroki. Powodem tego jest nieduża inwestycja, którą trzeba ponieść, żeby taką stronę mieć. Wystarczy kilka minut pracy, trochę grafiki, krótki opis. Poza tym konto jest całkowicie darmowe, więc nie ponosisz kosztów. Co…

Marketing w cieniu koronawirusa. Z czego nie rezygnować?

Rezygnacja z działań marketingowych może mieć opłakane skutki dla Twojego biznesu w przyszłości. Dlatego warto przemodelować budżet reklamowy i zmienić strategię, jednak nie powinieneś całkowicie rezygnować z działań promocyjnych. Jakie inicjatywy warto podejmować, a które z dotychczasowych działań kontynuować? Przygotowaliśmy kilka podpowiedzi! Przede wszystkim unikaj…

Trudny klient, czyli wyzwanie dla agencji marketingowej

Klienci agencji marketingowych bywają różni, podobnie jak odmienne są biznesy, które prowadzą. Zdarzają się, więc też tacy, którzy preferują niełatwy model współpracy. Jak sobie radzić z trudnym klientem i prowadzić efektywne działania? Są klienci, którzy wymagają wszystkiego na już.  Zdarzają się też typowi malkontenci, z…

Marketing w czasach zarazy, czyli jak reklamować się, kiedy świat walczy z koronawirusem

Kryzys związany z koronawirusem to poważne wyzwanie dla właścicieli firm. Recesja dotknęła wiele branż, które odnotowują lawinowe spadki sprzedaży. Część przedsiębiorstw instynktownie chce ograniczać wydatki marketingowe, żeby zaoszczędzić i poradzić sobie z niełatwą sytuacją. Jednak słuszność takiego wybory bywa wątpliwa. Bo właśnie teraz trzeba o…